Ik ben van plan een CJ5 uit 1959 met een RUFF-carrosserie te kopen en wil weten of de carrosserie van een CJ5 uit 73 of 74 past. Heb ik gezegd dat de carrosserie van 59 RUFF was.
Ik ben van plan een CJ5 uit 1959 met een RUFF-carrosserie te kopen en wil weten of de carrosserie van een CJ5 uit 73 of 74 past. Heb ik gezegd dat de carrosserie van 59 RUFF was.
De afmetingen zijn correct (minus de spatborden), maar de bevestigingspunten aan de voorkant zijn anders.
De verwarmingen zijn anders, net als de stuurkolom, het dashboard en de pedalen, dus er moet enige aanpassing worden gedaan.
U kunt altijd een Repli-Tub van MD Juan aanschaffen. Ze zijn niet zo ruw, maar ruw genoeg om te gaan met boren en het corrigeren van fouten op hun body tubs. Website: Kit – Body (m) - CJ5 Early VA - MD Juan
De kuip zou kunnen werken, maar zoals hierboven vermeld, zijn er verschillen in de firewall en de carrosseriebevestigingen. Ook heeft uw 59 een gastank onder de stoel en de Jeep uit de jaren 70 heeft deze achterin. De spatborden, motorkap en grille zullen niet werken.
Related Threads
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Jeep Enthusiast Forums
members
766K
Since
2000
A forum community dedicated to all jeep owners and enthusiasts. Come join the discussion about performance, engine swaps, modifications, classifieds, troubleshooting, maintenance, and more!