Po 3 latach w końcu rozwiązałem problem z irytującą mokrą podłogą w przedziale pasażerskim. Ustaliłem, że przyczyną jest zatkany odpływ, ale nie mogłem zlokalizować miejsca. Woda zbierała się w podszybiu do tego stopnia, że przelewała się przez krawędź wlotu powietrza. Próbowałem wyczyścić wnętrze podszybia sprężonym powietrzem i zakrzywionymi szczotkami drucianymi, ale bezskutecznie. W końcu rozciąłem podszybie na złomowisku, żeby zobaczyć, gdzie jest odpływ. Okazało się, że podszybie po stronie pasażera odprowadza wodę przez szczelinę między 2 zespawanymi panelami. Szczelina ta znajduje się w tylnej części przejścia za zawiasem maski, gdzie podszybie przecina się z ramą wspornika błotnika. Można zdjąć zawias i użyć haczykowatego narzędzia do czyszczenia tej szczeliny, ale ja zdecydowałem się użyć myjki ciśnieniowej i drobnego strumienia, aby wydmuchać brud i to zadziałało. Leje już od 2 dni, a moja podłoga jest sucha po raz pierwszy od dawna. Zwycięstwo przyszło po długim czasie, ale teraz mogę położyć z powrotem dywan i w końcu ponownie zamontować panel kopnięcia.
Poniżej znajduje się zdjęcie zrobione wewnątrz podszybia ze szwem po lewej stronie. Widać, gdzie znajdował się przedni panel podszybia w dolnej części zdjęcia.
Mam nadzieję, że to komuś pomoże. Nigdy nie udało mi się znaleźć rozwiązania na innych forach.
Poniżej znajduje się zdjęcie zrobione wewnątrz podszybia ze szwem po lewej stronie. Widać, gdzie znajdował się przedni panel podszybia w dolnej części zdjęcia.
Mam nadzieję, że to komuś pomoże. Nigdy nie udało mi się znaleźć rozwiązania na innych forach.