JeepForum.com - Search Results
Advanced Search
Showing results 1 to 20 of 250
Search took 0.11 seconds.
Search: Posts Made By: 4pointOH1998
Jeep Forums: XJ Cherokee Technical Forum   07-03-2012, 11:31 PM
Replies: 3
Views: 503
Posted By 4pointOH1998
Hmm... that narrows it down. Thanks :cheers:

Hmm... that narrows it down. Thanks :cheers:
Jeep Forums: XJ Cherokee Technical Forum   07-03-2012, 08:11 PM
Replies: 3
Views: 503
Posted By 4pointOH1998
Name that fuse!

Alright... I cave. I've been trying for the last hour to figure out what specifically this is a fuse to. It's in the engine power distribution center box and I have no idea what it is.

I've been...
Jeep Forums: XJ Cherokee Technical Forum   11-11-2011, 11:09 AM
Replies: 16
Views: 1,451
Posted By 4pointOH1998
I've had mine for about 3.5 years with various...

I've had mine for about 3.5 years with various amounts of weight in the Jeep. Flexes good and rides great. Money well spent.
Jeep Forums: XJ/MJ Cherokee Non-Technical Forum   10-07-2011, 08:07 AM
Replies: 28
Views: 1,228
Posted By 4pointOH1998
I prefer the auto for the trails... but I largely...

I prefer the auto for the trails... but I largely prefer a 5 speed on the street.
Jeep Forums: XJ Cherokee Technical Forum   10-07-2011, 08:04 AM
Replies: 20
Views: 1,404
Posted By 4pointOH1998
Don't cobble together a block and a shackle on an...

Don't cobble together a block and a shackle on an already shot leafpack. Buy a 3" pack from RC or the like and run it all day long :cheers:
Jeep Forums: XJ/MJ Cherokee Non-Technical Forum   08-16-2011, 09:09 PM
Replies: 148
Views: 57,925
Posted By 4pointOH1998
I like it :thumbsup:. I have a very similar setup...

I like it :thumbsup:. I have a very similar setup (been wheeling it/DDing it for about 4 years now.) It works great
Jeep Forums: Jeep Builds   07-29-2011, 10:01 PM
Replies: 32
Views: 2,383
Posted By 4pointOH1998
That would be a decent box man. If you do build...

That would be a decent box man. If you do build it, watch your weight. I had a large wooden storage box in the back of mine that I removed (it caused the rear to sit about 1/2" lower).

Keep going...
Jeep Forums: XJ/MJ Cherokee Non-Technical Forum   06-06-2011, 02:12 PM
Replies: 5
Views: 389
Posted By 4pointOH1998
Bombed through some slightly muddy puddles at the...

Bombed through some slightly muddy puddles at the mall?
Jeep Forums: Jeep Builds   05-03-2011, 05:51 PM
Replies: 480
Views: 57,997
Posted By 4pointOH1998
Haha thanks man. It usually hauls a kayak about...

Haha thanks man. It usually hauls a kayak about 10 times a summer to different lakes.

I can't wait for July/August to get here so I can jump back into some new modifications.
Jeep Forums: Jeep Builds   05-02-2011, 08:48 PM
Replies: 480
Views: 57,997
Posted By 4pointOH1998
Yeah, me too. Now just to get some money to throw...

Yeah, me too. Now just to get some money to throw at it :highfive:



David! I mean Camo. Long time man. Everything is good up in the great white north. How's everything in Florida?
Jeep Forums: Jeep Builds   05-02-2011, 10:42 AM
Replies: 480
Views: 57,997
Posted By 4pointOH1998
Thanks. It's definitely not where I want it yet,...

Thanks. It's definitely not where I want it yet, but it's a work in progress.
Jeep Forums: Jeep Builds   05-02-2011, 08:16 AM
Replies: 480
Views: 57,997
Posted By 4pointOH1998
Alright. Resurrection of this son of a gun. This...

Alright. Resurrection of this son of a gun. This summer should be good to the Cherokee.

Depending where gasolina is will dictate what I end up doing.

That said, I should have about $5500...
Jeep Forums: Jeep Builds   04-25-2011, 08:18 AM
Replies: 159
Views: 33,175
Posted By 4pointOH1998
Yeah Murse. The salt makes everything go to hell...

Yeah Murse. The salt makes everything go to hell :laugh:



We'll have to take an easy trip to two out this summer. It's looking really good man :thumbsup:
Jeep Forums: XJ/MJ Cherokee Non-Technical Forum   04-16-2011, 01:51 PM
Replies: 92,304
Views: 4,056,551
Posted By 4pointOH1998
I'd probably have to call that a draw

I'd probably have to call that a draw
Jeep Forums: XJ/MJ Cherokee Non-Technical Forum   04-16-2011, 11:49 AM
Replies: 92,304
Views: 4,056,551
Posted By 4pointOH1998
Just shattered the ****ing NSS trying to remove...

Just shattered the ****ing NSS trying to remove it. All the stealerships closed up 45 minutes ago. ****ing unpleased
Jeep Forums: Jeep Builds   03-23-2011, 07:45 AM
Replies: 159
Views: 33,175
Posted By 4pointOH1998
Well there it is. Looks good man

Well there it is. Looks good man
Jeep Forums: XJ Cherokee Technical Forum   03-19-2011, 10:23 PM
Replies: 9
Views: 550
Posted By 4pointOH1998
I think we have a project to undertake Mike

I think we have a project to undertake Mike
Jeep Forums: XJ/MJ Cherokee Non-Technical Forum   03-17-2011, 10:19 PM
Replies: 92,304
Views: 4,056,551
Posted By 4pointOH1998
Tuned it up. Replaced a door.

Tuned it up. Replaced a door.
Jeep Forums: XJ/MJ Cherokee Non-Technical Forum   02-18-2011, 07:23 AM
Replies: 28
Views: 3,893
Posted By 4pointOH1998
I almost bought one with that color combo. I...

I almost bought one with that color combo. I loved the color and the fact is was a 5 speed 4.0 4 door. Rusty as a mother though :pout:
Jeep Forums: XJ/MJ Cherokee Non-Technical Forum   02-09-2011, 07:39 AM
Replies: 25
Views: 1,394
Posted By 4pointOH1998
It will be fine. I flex the crap out of my 31s on...

It will be fine. I flex the crap out of my 31s on 2" of lift.
Showing results 1 to 20 of 250

 
Forum Jump
 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome