JeepForum.com

JeepForum.com (https://www.jeepforum.com/forum/)
-   Jeep Stories (https://www.jeepforum.com/forum/f95/)
-   -   that awkward moment when a jeep passenger is..... (https://www.jeepforum.com/forum/f95/awkward-moment-when-jeep-passenger-1529349/)

cherokeetina220 05-28-2013 03:44 PM

that awkward moment when a jeep passenger is.....
 
Is when its their first ride and they say watch out for that gigantic mud puddle! And you're like relax I got this!

redding1327 05-29-2013 06:03 PM

Or...That awkward moment when you notice the OP has an XJ for their listed jeep but a picture of a ZJ as an avatar.....Nice jeep though, and yeah, I've had those moments you speak of. ;)

cherokeetina220 05-29-2013 06:15 PM

Lol!! Yea that kind of crap drives me nuts, but nobodys perfect haha

kennyboobear 05-30-2013 01:22 AM

Quote:

Originally Posted by redding1327 (Post 15495847)
Or...That awkward moment when you notice the OP has an XJ for their listed jeep but a picture of a ZJ as an avatar.....Nice jeep though, and yeah, I've had those moments you speak of. ;)

Or that awkward moment when someone has the balls to comment on someone's Avatar, when they themselves haven't paid for membership to support the site they frequent.

:cheers2:

On a more serious note....

When your passenger thinks they're gonna fall out because your doors are off, despite their seat belt being buckled.

cherokeetina220 05-30-2013 02:30 AM

Lol! Man I created a good thread!

Ruffles 05-30-2013 05:50 AM

Back seat drivers belong in the back seat

cherokeetina220 05-30-2013 08:19 AM

Lmfao!! Agreed!! I hate that ****!

cherokeetina220 05-30-2013 10:48 AM

That awkward moment when your passenger farts and blames it on you and the window can't roll down

Nick05 05-30-2013 12:34 PM

the awkward moment when the passenger has never been "off-road" and the jeep starts tipping on there side and all you can do is laugh.

redding1327 05-30-2013 02:11 PM

Quote:

Originally Posted by kennyboobear (Post 15497389)
Or that awkward moment when someone has the balls to comment on someone's Avatar, when they themselves haven't paid for membership to support the site they frequent.

The balls that just got busted....:rofl:

I got the arm smack from the wife the first time I did the float and tip with her riding along....Maybe I should have warned her........NAAAH! :highfive:

cherokeetina220 05-30-2013 02:32 PM

Lol! That's great! ::high five::

kennyboobear 05-30-2013 06:34 PM

Quote:

Originally Posted by redding1327 (Post 15499432)
The balls that just got busted....:rofl:

I got the arm smack from the wife the first time I did the float and tip with her riding along....Maybe I should have warned her........NAAAH! :highfive:

lmao, I think we've all been there. People seem to think wheeling is gonna be a weekend drive in a Cadillac. Not quite...

:cheers2:

eliyah 06-25-2013 10:04 PM

Quote:

Originally Posted by Nick05
the awkward moment when the passenger has never been "off-road" and the jeep starts tipping on there side and all you can do is laugh.

I've had so many people like that and when the doors are off and they jump out lmao that make the hole ride worth it

cherokeetina220 06-26-2013 05:36 AM

Lol nice one! Everytime I part puddles with my wheels my passenger is like I'm goin to get all muddy, im like that's the point dummy! Lol!

alex492 07-08-2013 05:08 PM

that awkward moment when you hit the huge puddle and everyone freaks out because you can't see


The time now is 10:49 AM.

Powered by vBulletin Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.
vBulletin Security provided by vBSecurity v2.2.2 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2020 DragonByte Technologies Ltd.