Post a photo you've taken. Any photo. - Page 669 - JeepForum.com
Search  
Sign Up   Today's Posts
User: Pass: Remember?
Advertise Here
Jeep Home Jeep Forum Jeep Classifieds Jeep Registry JeepSpace Jeep Reviews Jeep Gallery Jeep Clubs Jeep Groups Jeep Videos Jeep Events Jeep Articles
Go Back JeepForum.com > General > General Discussion > Post a photo you've taken. Any photo.

Rough Country Lift Kits and Parts!The ULTIMATE "Selectable" Locker System! BroughIntroducing MONSTALINER™ UV Permanent DIY Roll On Bed Line

Reply
Unread 10-28-2013, 06:12 PM   #10021
dougiee
Registered User
1999 TJ Wrangler 
 
Join Date: Aug 2012
Location: , RI
Posts: 629
Quote:
Originally Posted by THOR114

Wow i am speechless too. Did not even finish watching it. Disgusting. Poor jeep
Lol who the hell thinks about doing that haha

__________________
It's a jeep thing...you wouldn't understand :)
dougiee is offline   Reply With Quote
Unread 10-28-2013, 06:40 PM   #10022
rebelbowtie
Frameless and Shameless
 
rebelbowtie's Avatar
2000 XJ Cherokee 
 
Join Date: Jan 2013
Location: Daphne, AL
Posts: 2,119
Quote:
Originally Posted by dougiee

Lol who the hell thinks about doing that haha
Tons of people, I think its kinda awesome. There are hundreds of videos of people doing stuff like this on YouTube.
__________________
He's an angel dressed in oilskins; he's a saint in the "Sou'wester,"
He's a pluck as they come, or ever can;
He's a hero born and bred, but it hasn't swelled his head,
For he's just the U.S. Government's hired man.
rebelbowtie is online now   Reply With Quote
Unread 10-28-2013, 06:42 PM   #10023
dougiee
Registered User
1999 TJ Wrangler 
 
Join Date: Aug 2012
Location: , RI
Posts: 629
Quote:
Originally Posted by rebelbowtie

Tons of people, I think its kinda awesome. There are hundreds of videos of people doing stuff like this on YouTube.
Idk I thing towards the end it sounded good but why on a jeep lol buy a drum set or something haha
__________________
It's a jeep thing...you wouldn't understand :)
dougiee is offline   Reply With Quote
Unread 10-28-2013, 06:44 PM   #10024
THOR114
Registered User
 
THOR114's Avatar
2004 TJ Wrangler 
 
Join Date: Sep 2012
Location: , CA
Posts: 2,093
Quote:
Originally Posted by dougiee

Idk I thing towards the end it sounded good but why on a jeep lol buy a drum set or something haha
I made it just thru a few seconds did not watch the whole thing...
THOR114 is offline   Reply With Quote
Unread 10-28-2013, 08:43 PM   #10025
AnotherRedZj
Registered User
1997 ZJ 
 
Join Date: Feb 2012
Location: fort walton beach, fl
Posts: 1,614
Quote:
Originally Posted by dougiee View Post
Not a pic...but wow I'm speechless poor jeep.
Video Link: http://m.youtube.com/watch?v=AzHwbZAA8f0
Not a techno head at all.....but that was awsome. You gotta respect the creativity coordination.

It's Jus like "Stomp"!
__________________
5.2 crate - fourwheelcustoms 2.25 BB - 31x10.50 BFG at-ko's 249/242 swap - front drive shaft upgrade by driveshaftspecialistincorporated - jcr off-road front bumper - engo 12k lbs winch......
AnotherRedZj is offline   Reply With Quote
Unread 10-29-2013, 10:18 AM   #10026
THOR114
Registered User
 
THOR114's Avatar
2004 TJ Wrangler 
 
Join Date: Sep 2012
Location: , CA
Posts: 2,093
Ok my foodie jeep friends: bought brisket, wanted to smoke it, but it was such an ugly storm that made me stay in, so I crock potted the whole thing...here it is... The summac, white cardamom, and Aleppo pepper gave it some nice flavor, heat but nt overpowering, the meat is super soft and tender, the carrots and onions flavored the juice nicely... Very yummi
THOR114 is offline   Reply With Quote
Unread 10-29-2013, 06:43 PM   #10027
Jeff88
Web Wheeler
1988 YJ Wrangler 
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,508


A little steak, crab stuffed mushroom, and sauteed brussels sprouts.
Jeff88 is offline   Reply With Quote
Unread 10-30-2013, 06:36 AM   #10028
S8NNG8
Registered User
1995 XJ Cherokee 
 
Join Date: Feb 2012
Location: Helena, Montana
Posts: 3,795
Snow!

2013-10-28_14-43-24_886-1.jpg



2013-10-28_14-43-50_129-1.jpg
__________________
D3<!L!>3D
S8NNG8 is online now   Reply With Quote
Unread 10-30-2013, 06:49 AM   #10029
AnotherRedZj
Registered User
1997 ZJ 
 
Join Date: Feb 2012
Location: fort walton beach, fl
Posts: 1,614
Quote:
Originally Posted by S8NNG8 View Post
Snow!
Hell hath frozen over!? Lol.

OT: NO SNOW!

forumrunner_20131030_074850.png
__________________
5.2 crate - fourwheelcustoms 2.25 BB - 31x10.50 BFG at-ko's 249/242 swap - front drive shaft upgrade by driveshaftspecialistincorporated - jcr off-road front bumper - engo 12k lbs winch......
AnotherRedZj is offline   Reply With Quote
Unread 10-30-2013, 07:04 AM   #10030
S8NNG8
Registered User
1995 XJ Cherokee 
 
Join Date: Feb 2012
Location: Helena, Montana
Posts: 3,795
Quote:
Originally Posted by AnotherRedZj View Post

Hell hath frozen over!? Lol.

OT: NO SNOW!
Do you know how many things I could ask my dad for now, haha. He always said"...when hell freezes over."
__________________
D3<!L!>3D
S8NNG8 is online now   Reply With Quote
Unread 10-30-2013, 11:33 AM   #10031
Michaelgoesrawr
Web Wheeler
 
Michaelgoesrawr's Avatar
1988 YJ Wrangler 
 
Join Date: Nov 2009
Location: Waco, TX
Posts: 6,577
Quote:
Originally Posted by dougiee
Not a pic...but wow I'm speechless poor jeep. Video Link: http://m.youtube.com/watch?v=AzHwbZAA8f0
You guys are over reacting. That's one of the better things I've seen done to a jeep on YouTube.
__________________
Adopt your pets. Don't shop for them.
Michaelgoesrawr is offline   Reply With Quote
Unread 10-30-2013, 01:40 PM   #10032
dougiee
Registered User
1999 TJ Wrangler 
 
Join Date: Aug 2012
Location: , RI
Posts: 629
Quote:
Originally Posted by Michaelgoesrawr

You guys are over reacting. That's one of the better things I've seen done to a jeep on YouTube.
Lol I'm not saying its bad I just was shocked to see someone do that
__________________
It's a jeep thing...you wouldn't understand :)
dougiee is offline   Reply With Quote
Unread 10-30-2013, 01:44 PM   #10033
Rubes
Registered User
2004 TJ Wrangler 
 
Join Date: Feb 2011
Location: Cary, IL
Posts: 675
My recent rotator cuff surgery..have a good lunch everyone!
img00031.jpg  
__________________
You're in Good Hands with Mayhem
Rubes is offline   Reply With Quote
Unread 10-30-2013, 02:17 PM   #10034
THOR114
Registered User
 
THOR114's Avatar
2004 TJ Wrangler 
 
Join Date: Sep 2012
Location: , CA
Posts: 2,093
Ouch sorry o hear, hope you feel better soon, I wished they could do mine too, but they were just sayin' it's arthritis not to worry...


Here I actually am using my smoker today for the first time...

Preheated coals using propane



Smokes pretty nice


Temp in food chamber


My chicken in food chamber....

Used mesquite charcoal and applewood and mesquite wood chips. Posted chicken in brine for 48 hours, then made a sauce, brushing ton regularity...
Yummi
THOR114 is offline   Reply With Quote
Unread 10-30-2013, 02:31 PM   #10035
dougiee
Registered User
1999 TJ Wrangler 
 
Join Date: Aug 2012
Location: , RI
Posts: 629
Quote:
Originally Posted by Rubes
My recent rotator cuff surgery..have a good lunch everyone!
Dam are those staples...I hated them I had them on my eyebrow lol I got ran over by a four wheeler when I was younger
__________________
It's a jeep thing...you wouldn't understand :)
dougiee is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
photos
Thread Tools


Suggested Threads





Jeep, Wrangler, Cherokee, Grand Cherokee, and other models are copyrighted and trademarked to Jeep/Chrysler Corporation. JeepForum.com is not in any way associated with Jeep or the Chrysler Corp.