Hollister Hills Run/Gathering, March 23rd. 2013 - Page 54 - JeepForum.com
Search  
Sign Up   Today's Posts
User: Pass: Remember?
Advertise Here
Jeep Home Jeep Forum Jeep Classifieds Jeep Registry JeepSpace Jeep Reviews Jeep Gallery Jeep Clubs Jeep Groups Jeep Videos Jeep Events Jeep Articles
Go Back JeepForum.com > Four Wheeling Forums > Wheelin' Neighborhood > South West USA > California Jeep Forum > Northern California > Hollister Hills Run/Gathering, March 23rd. 2013

Introducing MONSTALINER™ UV Permanent DIY Roll On Bed LineFS: Wrangler RGB Multicolor Fog Light LEDs: Awesome EffectSavvy Aluminum Gas Tank Skid

Reply
Unread 03-22-2013, 02:42 PM   #796
JPetru82
Senior Member
 
JPetru82's Avatar
2001 TJ Wrangler 
 
Join Date: Sep 2011
Location: Vallejo, Ca
Posts: 959
quick update while I have service:
We are camped in Sycamore Site. We got one big one for tonight, and then the people next to us are leaving tomorrow, and we will grab there's in the am. Both are big and can fit a bunch of tents. See y'all soon!!

JPetru82 is offline   Reply With Quote
Unread 03-22-2013, 02:48 PM   #797
bobthetj03
Web Wheeler
 
bobthetj03's Avatar
2003 TJ Wrangler 
 
Join Date: Jul 2006
Location: Lake County, Ca.
Posts: 4,809
Quote:
Originally Posted by JPetru82 View Post
quick update while I have service:
We are camped in Sycamore Site. We got one big one for tonight, and then the people next to us are leaving tomorrow, and we will grab there's in the am. Both are big and can fit a bunch of tents. See y'all soon!!
Awesome Jeremy! Thanks buddy!
__________________
Bob's boring build:

http://www.jeepforum.com/forum/f22/b...build-1304260/

White Jeep club member #2003
bobthetj03 is offline   Reply With Quote
Unread 03-22-2013, 03:29 PM   #798
bobthetj03
Web Wheeler
 
bobthetj03's Avatar
2003 TJ Wrangler 
 
Join Date: Jul 2006
Location: Lake County, Ca.
Posts: 4,809
Why is work going so slow! Got a lot to do. Gotta pack, clean up the rig, and charge batteries on camera and radios. Gotta get up "Gene" time in the morning, ugh!
__________________
Bob's boring build:

http://www.jeepforum.com/forum/f22/b...build-1304260/

White Jeep club member #2003
bobthetj03 is offline   Reply With Quote
Unread 03-22-2013, 03:53 PM   #799
flyinion
Registered User
2012 JK Wrangler 
 
Join Date: Feb 2012
Location: Sacramento, CA
Posts: 234
Quote:
Originally Posted by bobthetj03 View Post
Why is work going so slow! Got a lot to do. Gotta pack, clean up the rig, and charge batteries on camera and radios. Gotta get up "Gene" time in the morning, ugh!
LOL no kidding I have a long evening. Have to drop the dog off at the pet sitter for tonight through Sunday (decided not to bring him until I see how he does up at Prairie City where I'm close to home). Then gotta drill and install my swaybar disco brackets, then we're going out for drinks with some of the gf's co-workers (won't be late, she has to be up at 5:15am for work). Somewhere in there I have to run to the store and pack the Jeep and charge stuff lol.
__________________
2012 BFG JKU Sport with S package + extras
flyinion is offline   Reply With Quote
Unread 03-22-2013, 04:00 PM   #800
bobthetj03
Web Wheeler
 
bobthetj03's Avatar
2003 TJ Wrangler 
 
Join Date: Jul 2006
Location: Lake County, Ca.
Posts: 4,809
Ha Gene! 800 post count! LOL!
__________________
Bob's boring build:

http://www.jeepforum.com/forum/f22/b...build-1304260/

White Jeep club member #2003
bobthetj03 is offline   Reply With Quote
Unread 03-22-2013, 04:57 PM   #801
fast540
Registered User
1999 WJ 
 
Join Date: Aug 2012
Location: rohnert park, ca
Posts: 1,534
Everything's ready just gotta get gas n redbull and I'm set
fast540 is offline   Reply With Quote
Unread 03-22-2013, 06:04 PM   #802
Gene13
Registered User
2007 JK Wrangler 
 
Join Date: Jun 2011
Location: Petaluma, ca
Posts: 1,377
Quote:
Originally Posted by bobthetj03
Ha Gene! 800 post count! LOL!
Nice!!
__________________
"follow at your own risk" or "trail? What trail? We don't need no stinking trail"
Gene13 is offline   Reply With Quote
Unread 03-22-2013, 09:04 PM   #803
bobthetj03
Web Wheeler
 
bobthetj03's Avatar
2003 TJ Wrangler 
 
Join Date: Jul 2006
Location: Lake County, Ca.
Posts: 4,809
Jeep's packed for the most part. Didn't have time to wash it. Oh well, it's just gonna get dirty anyway! Here's the final count:

"The List"

bobthetj03
JPetru82
Jim(JPetru82's friend)
flyinion
GofishTJ
Gene13
lowranger
kg6mov
fast540
Chris(fast540's friend)
jeep3000gt
408jeeper
bob(Gofish's friend)
MrOneTwo
Vandamage32
89YJBuilder
MrAugie
villiageidiot1313
sinbob
MC06
jurgen24
JeepTh1ng
Indy
pikegulley
Stone
jkthomps
thirdeye
DoubleClutchTJ/Sonoma Girl
jp rey
AmyScripps19
__________________
Bob's boring build:

http://www.jeepforum.com/forum/f22/b...build-1304260/

White Jeep club member #2003
bobthetj03 is offline   Reply With Quote
Unread 03-22-2013, 09:17 PM   #804
MrOneTwo
Registered User
1998 TJ Wrangler 
 
Join Date: Jul 2010
Location: Santa Clara, CA
Posts: 15
Ok attempting to set the cb and boy has this been a royal pain. Finally at 1.3. Is it ok if I get static with a good swr? Does that just mean no one is in range?
MrOneTwo is offline   Reply With Quote
Unread 03-22-2013, 09:39 PM   #805
kg6mov
Hears the voices
 
kg6mov's Avatar
1996 ZJ 
 
Join Date: Nov 2012
Location: Cupertino, CA
Posts: 2,607
Static is perfectly normal sir is mainly matching the transmit section to the antenna so the power doesn't get reflected back into the transmitters face and blow the finals.

Sent from my iPad Nano using JeepForum
__________________
1996 ZJ Green Laredo V8, 2.5" OME and Bilsteins, 31's, Holes drilled in the roof.
1998 ZJ Platinum Limited 5.9, New engine and trans, no front driveshaft, but it's pretty

"Whats wrong with a PT Cruiser?"
"Coulda had a V8!"

96 build thread

Niner build thread

Quote:
Originally Posted by Texas ZJ1 View Post
I heard someone yell "mall crawler" from the back porch. I'll go see who said that. Be right back.
kg6mov is offline   Reply With Quote
Unread 03-22-2013, 10:25 PM   #806
thirdeye
Registered User
2004 TJ Wrangler 
 
Join Date: May 2009
Location: Danville, California
Posts: 1,860
**** yea. stoked for the wheelin tomorrow!!! Me, my buddy with a JKUR and JeepTh1ng are cruisin up tomorrow and should be there around 10-11. Can't wait to do some wheelin!!!!!!!!
__________________
2004 4.0L I6 TJ BUILD:
[url]http://www.jeepforum.com/forum/f22/history-thirdeye-1233347/[/url]
1997 2.4L I4 TJ BUILD:
http://www.jeepforum.com/forum/f22/thirdeyes-second-tj-1816002/
thirdeye is offline   Reply With Quote
Unread 03-22-2013, 10:32 PM   #807
jkthomps
Registered User
2012 JK Wrangler 
 
Join Date: Feb 2013
Location: Concord, CA
Posts: 477
At the airport waiting for my wife. I am in the same boat as some of you guys. My CB antenna bracket did not come in, sliders did not come in, still need cotter pins for my discos...blah blah blah haha oh well. See you all in the morning!
jkthomps is offline   Reply With Quote
Unread 03-22-2013, 10:37 PM   #808
Gene13
Registered User
2007 JK Wrangler 
 
Join Date: Jun 2011
Location: Petaluma, ca
Posts: 1,377
Quote:
Originally Posted by jkthomps
At the airport waiting for my wife. I am in the same boat as some of you guys. My CB antenna bracket did not come in, sliders did not come in, still need cotter pins for my discos...blah blah blah haha oh well. See you all in the morning!
You best be there! See you all in the AM.
__________________
"follow at your own risk" or "trail? What trail? We don't need no stinking trail"
Gene13 is offline   Reply With Quote
Unread 03-22-2013, 10:43 PM   #809
jkthomps
Registered User
2012 JK Wrangler 
 
Join Date: Feb 2013
Location: Concord, CA
Posts: 477
I will be there bright and early! Are you camping or just a day trip?
jkthomps is offline   Reply With Quote
Unread 03-23-2013, 01:00 AM   #810
flyinion
Registered User
2012 JK Wrangler 
 
Join Date: Feb 2012
Location: Sacramento, CA
Posts: 234
Quote:
Originally Posted by jkthomps View Post
At the airport waiting for my wife. I am in the same boat as some of you guys. My CB antenna bracket did not come in, sliders did not come in, still need cotter pins for my discos...blah blah blah haha oh well. See you all in the morning!
I'll try to bring you some extra pins for those JKS discos. I removed mine last weekend since my Metal Cloak lift came with new discos I'll only have a couple to spare though so don't know if that helps you.

Oh yeah and, finally ready to go here. Got my disco storage brackets FINALLY installed tonight 6 days after we put the lift on lol. Man that frame metal is tough stuff to put a drill bit through.
__________________
2012 BFG JKU Sport with S package + extras
flyinion is offline   Reply With Quote




Jeep, Wrangler, Cherokee, Grand Cherokee, and other models are copyrighted and trademarked to Jeep/Chrysler Corporation. JeepForum.com is not in any way associated with Jeep or the Chrysler Corp.