Hillz N Hollarz Feb 7/8 2009 - Page 2 - JeepForum.com
Search  
Sign Up   Today's Posts
User: Pass: Remember?
Advertise Here
Jeep Home Jeep Forum Jeep Classifieds Jeep Registry JeepSpace Jeep Reviews Jeep Gallery Jeep Clubs Jeep Groups Jeep Videos Jeep Events Jeep Articles
Go Back JeepForum.com > Four Wheeling Forums > Wheelin' Neighborhood > South East USA > Kentucky Jeep Forum > Hillz N Hollarz Feb 7/8 2009

Introducing MONSTALINER™ UV Permanent DIY Roll On Bed LineBill Baird Motorsports DIY parts - NalinMFG.comRIGID LED Light Blowout Sale - All Sizes, All Series, all

Reply
Unread 01-07-2009, 08:05 AM   #16
bgwyllys61
Registered User
1997 XJ Cherokee 
 
Join Date: Nov 2008
Location: kentucky
Posts: 404
Anybody wanna camp?

__________________
Willie B
97 xj country- hp44, 9" rear,5.13s, detroit rear welded front, hydro assist, custom 3 link front, 35x15.50 swampers
www.torcoffroad.com
bgwyllys61 is offline   Reply With Quote
Unread 01-07-2009, 08:07 AM   #17
crazy93xj
Registered User
1993 XJ Cherokee 
 
Join Date: Jan 2009
Location: KY
Posts: 21
also down to camp if my xj is fixed
crazy93xj is offline   Reply With Quote
Unread 01-07-2009, 08:39 AM   #18
crazy93xj
Registered User
1993 XJ Cherokee 
 
Join Date: Jan 2009
Location: KY
Posts: 21
ok this is the last time im trying this post i dot understand what the problem is here... it either dont show up or it disappears go figure this is the fourth time i have typed this same message... im down to go one month is plenty of time to fix everything on my xj i hope... if not i will try and bring my roommates 400 small block swapped cj7... but in the event that my xj is complete and fixed i will bring it... I am also totally down with being flipped on the lid or atleast the side if possible by ultra high powed water from a fire truck... lol im not joking... i have a helmet and will even strap on the safty harness (seat belt)... as long as it is put on youtube...
crazy93xj is offline   Reply With Quote
Unread 01-07-2009, 08:47 AM   #19
firefighterjeep
Registered User
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: May 2008
Location: Kentucky
Posts: 267
Quote:
Originally Posted by crazy93xj View Post
I am also totally down with being flipped on the lid or atleast the side if possible by ultra high powed water from a fire truck... lol im not joking... i have a helmet and will even strap on the safty harness (seat belt)... as long as it is put on youtube...

Not sure our chief, insurance agents, or lawyers would approve ...but it would be DANG funny!!
__________________
FIREFIGHTERS JEEP CLUB
Black Jeep Society
firefighterjeep is offline   Reply With Quote
Unread 01-07-2009, 08:52 AM   #20
crazy93xj
Registered User
1993 XJ Cherokee 
 
Join Date: Jan 2009
Location: KY
Posts: 21
dang i wont tell we could call it rescue training... hahaha
crazy93xj is offline   Reply With Quote
Unread 01-07-2009, 09:00 AM   #21
firefighterjeep
Registered User
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: May 2008
Location: Kentucky
Posts: 267
Thought you might like this, crazy93xj....

http://www.youtube.com/watch?v=VxT281HP1rc
__________________
FIREFIGHTERS JEEP CLUB
Black Jeep Society
firefighterjeep is offline   Reply With Quote
Unread 01-07-2009, 09:10 AM   #22
crazy93xj
Registered User
1993 XJ Cherokee 
 
Join Date: Jan 2009
Location: KY
Posts: 21
yeah sure did that was effin crazy... but i think we can both agree the chief wont let us do that... that would be awesome though...
__________________
it will either make it or i'll break it
crazy93xj is offline   Reply With Quote
Unread 01-07-2009, 10:16 AM   #23
Brads_nky_yj
Registered User
 
Join Date: Mar 2008
Location: Northern Kentucky/Cinci Area
Posts: 3,012
yeah that video posted above is the one that the Mythbusters tested and actually worked. Anyway yeah Nolan you need to fix your recovery points before you come next time. I saw those pics and couldnt believe it at first. And yes I can tell you that it IS going to be muddy is feb, but Im hoping its not AS muddy because maybe the ground will be frozen and cold. Anyway sounds like alot of poeple are wanting to come. I posted this thing up a month early just for that reason. I am down to camp as well. I think they charge 10 bucks to camp so figure that in but you can camp ANYWHERE in the park. The best spot is either up by the gate or back by where we came out after the mud hole last time. Anyway make sure everyone has tow points and we should have fun. But Im definatly down or headin the short distance to shelbyville to take some pics with the fire trucks.
__________________
93 YJ - SOLD
Brads_nky_yj is offline   Reply With Quote
Unread 01-07-2009, 01:39 PM   #24
bgwyllys61
Registered User
1997 XJ Cherokee 
 
Join Date: Nov 2008
Location: kentucky
Posts: 404
I haven't cold weather camped in years, guess it's time to do it once again, I didn't realize you could camp anywhere in the park, this should be a sweet trip!
__________________
Willie B
97 xj country- hp44, 9" rear,5.13s, detroit rear welded front, hydro assist, custom 3 link front, 35x15.50 swampers
www.torcoffroad.com
bgwyllys61 is offline   Reply With Quote
Unread 01-07-2009, 04:05 PM   #25
pyrow07
Registered User
2005 TJ Wrangler 
 
Join Date: Feb 2008
Location: USA
Posts: 69
yeah i know, if i am gonna drive this time they will be welded by then...
pyrow07 is offline   Reply With Quote
Unread 01-07-2009, 04:38 PM   #26
bgwyllys61
Registered User
1997 XJ Cherokee 
 
Join Date: Nov 2008
Location: kentucky
Posts: 404
Quote:
Originally Posted by pyrow07 View Post
yeah i know, if i am gonna drive this time they will be welded by then...
make sure they are facing the right direction too
__________________
Willie B
97 xj country- hp44, 9" rear,5.13s, detroit rear welded front, hydro assist, custom 3 link front, 35x15.50 swampers
www.torcoffroad.com
bgwyllys61 is offline   Reply With Quote
Unread 01-07-2009, 06:18 PM   #27
Brads_nky_yj
Registered User
 
Join Date: Mar 2008
Location: Northern Kentucky/Cinci Area
Posts: 3,012
yeah and weld some on the rear too. But yeah we can head back into the big field and camp by the trails. There is an awesome spot back there and with a fire and such it wont be tooo cold lol


Willie B- you excited about Harlan as much as I am??
__________________
93 YJ - SOLD
Brads_nky_yj is offline   Reply With Quote
Unread 01-07-2009, 06:40 PM   #28
bgwyllys61
Registered User
1997 XJ Cherokee 
 
Join Date: Nov 2008
Location: kentucky
Posts: 404
Quote:
Originally Posted by Brads_nky_yj View Post
yeah and weld some on the rear too. But yeah we can head back into the big field and camp by the trails. There is an awesome spot back there and with a fire and such it wont be tooo cold lol


Willie B- you excited about Harlan as much as I am??
HELLS yeah i am, if i wasnt, i wouldnt be doin the leg work
__________________
Willie B
97 xj country- hp44, 9" rear,5.13s, detroit rear welded front, hydro assist, custom 3 link front, 35x15.50 swampers
www.torcoffroad.com
bgwyllys61 is offline   Reply With Quote
Unread 01-07-2009, 11:34 PM   #29
firefighter315
I got a brain sneeze....
 
firefighter315's Avatar
1994 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jun 2008
Location: Kentucky
Posts: 1,828
I'm workin' on the top issue. FFJeep gave me a bail out today saying that if I don't either buy a top or find another solution that we could just throw his Supertop on mine since his hardtop is on for winter.....looks like I'll be a go. Lookin' forward to it!!!
__________________
My YJ Build Thread http://www.jeepforum.com/forum/f12/f...hread-1181000/
firefighter315 is offline   Reply With Quote
Unread 01-08-2009, 12:22 AM   #30
crazy93xj
Registered User
1993 XJ Cherokee 
 
Join Date: Jan 2009
Location: KY
Posts: 21
You guys make me laugh good times
__________________
it will either make it or i'll break it
crazy93xj is offline   Reply With Quote
Reply
Thread Tools


Suggested Threads





Jeep, Wrangler, Cherokee, Grand Cherokee, and other models are copyrighted and trademarked to Jeep/Chrysler Corporation. JeepForum.com is not in any way associated with Jeep or the Chrysler Corp.