SoCal jeep roll call!!! - Page 8 - JeepForum.com

Reply
 
LinkBack Thread Tools
post #106 of 145 Old 02-06-2013, 12:24 PM
tigrscj7
Registered User
1979 CJ7 
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 4
From San Diego, work in borrego area

Attached Thumbnails
IMG_1196.jpg   IMG_0662.jpg  
tigrscj7 is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #107 of 145 Old 02-06-2013, 01:09 PM
Quantumracer
Registered User
2005 LJ Wrangler 
 
Join Date: Feb 2012
Location: Rowlett
Posts: 143
Anyone up for a day run this weekend? I want to take the pups out. Plan on hitting sidewinder and bronco peak.


Dan

Sent from my iPad using JeepForum
Quantumracer is offline  
post #108 of 145 Old 02-06-2013, 01:26 PM
elomsjeep
Registered User
1988 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jun 2012
Location: highland
Posts: 214
Quote:
Originally Posted by Quantumracer
Anyone up for a day run this weekend? I want to take the pups out. Plan on hitting sidewinder and bronco peak.

Dan

Sent from my iPad using JeepForum
Yeah were hitting cleghorn on sunday
elomsjeep is offline  
post #109 of 145 Old 02-06-2013, 01:33 PM
2013dozer
Registered User
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 69
Quote:
Originally Posted by elomsjeep

Yeah were hitting cleghorn on sunday
Yay cleghorn Sunday !!!!!!!!
2013dozer is offline  
post #110 of 145 Old 02-06-2013, 02:42 PM
Quantumracer
Registered User
2005 LJ Wrangler 
 
Join Date: Feb 2012
Location: Rowlett
Posts: 143
Quote:
Originally Posted by 2013dozer

Yay cleghorn Sunday !!!!!!!!
Although Ive never run cleghorn, that's a bit far to be a simple day run for me. Enjoy!

Dan

Sent from my iPad using JeepForum
Quantumracer is offline  
post #111 of 145 Old 02-06-2013, 10:10 PM
2013dozer
Registered User
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 69
Jk

yay cleghorn !!!!
Attached Thumbnails
iphone  feb 2013 434.jpg  
2013dozer is offline  
post #112 of 145 Old 02-06-2013, 10:12 PM
elomsjeep
Registered User
1988 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jun 2012
Location: highland
Posts: 214
Quote:
Originally Posted by 2013dozer
yay cleghorn !!!!
That is one sexy yj
elomsjeep is offline  
post #113 of 145 Old 02-06-2013, 10:16 PM
2013dozer
Registered User
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 69
is that the maroon thing behind that stinger???
2013dozer is offline  
post #114 of 145 Old 02-06-2013, 11:06 PM
MiNiSaBa
Registered User
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Feb 2011
Location: hawthorne
Posts: 112
Quote:
Originally Posted by 2013dozer View Post
is that the maroon thing behind that stinger???
Are those chrome d-rings
MiNiSaBa is offline  
post #115 of 145 Old 02-06-2013, 11:14 PM
ItsJustD
Registered User
1998 TJ Wrangler 
 
Join Date: Feb 2011
Location: San Bernardino
Posts: 507
98 Sahara, San Bernardino/Highland area.

ItsJustD is offline  
post #116 of 145 Old 02-06-2013, 11:20 PM
2013dozer
Registered User
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 69
Quote:
Originally Posted by MiNiSaBa

Are those chrome d-rings
Hahaha yes ............ No........yes well not really chrome just metal colored '''''
Damn now I gotta get em powder coated ...lol
2013dozer is offline  
post #117 of 145 Old 02-06-2013, 11:33 PM
MiNiSaBa
Registered User
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Feb 2011
Location: hawthorne
Posts: 112
Well, this is my bchin YJ,


And for the record, I have nothing against chrome.
MiNiSaBa is offline  
post #118 of 145 Old 02-06-2013, 11:46 PM
2013dozer
Registered User
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 69
Quote:
Originally Posted by MiNiSaBa
Well, this is my bchin YJ,

And for the record, I have nothing against chrome.
Nice tires lol n I don't really like chrome in my vehicles here's my daily driver

image-691131593.jpg
Attached Thumbnails
image-1891623248.jpg  
2013dozer is offline  
post #119 of 145 Old 02-06-2013, 11:53 PM
MiNiSaBa
Registered User
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Feb 2011
Location: hawthorne
Posts: 112
Nice!!!
MiNiSaBa is offline  
post #120 of 145 Old 02-07-2013, 12:54 AM
2013dozer
Registered User
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 69
Quote:
Originally Posted by MiNiSaBa
Nice!!!
Thanks
2013dozer is offline  
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the JeepForum.com forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid e-mail address for yourself.



Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.




Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome