95YJMountie's Build - Page 3 - JeepForum.com
Search  
Sign Up   Today's Posts
User: Pass: Remember?
Advertise Here
Jeep Home Jeep Forum Jeep Classifieds Jeep Registry JeepSpace Jeep Reviews Jeep Gallery Jeep Clubs Jeep Groups Jeep Videos Jeep Events Jeep Articles
Go Back JeepForum.com > General Jeep Forums > Jeep Builds > 95YJMountie's Build

Custom Axle Work at CCORRough Country Lift Kits and Parts!Swag Off Road BIG-HIT TJ-YJ Rear Bumper

Reply
Unread 12-02-2013, 08:14 PM   #31
SH00T3R
Registered User
1987 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jun 2012
Location: Boise, Idaho
Posts: 671
Lookin good man!

__________________
[URL=http://www.jeepforum.com/forum/f22/sh00t3rs-build-1572370/][COLOR="DarkRed"][SIZE="4"][FONT="Verdana"][B]SH00T3R's BUILD[/B][/FONT][/SIZE][/COLOR][/URL]
[url=http://www.exiledoffroad.com][B][SIZE="4"][FONT="Verdana"][B]EXILED OFFROAD[/B][/FONT][/SIZE][/B][/url]


”When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you’ll be successful.”
SH00T3R is offline   Reply With Quote
Unread 12-09-2013, 08:06 PM   #32
95YJMountie
Senior Member
 
95YJMountie's Avatar
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jun 2013
Location: Morgantown, WV
Posts: 511
Did some christmas decorating... Lol





95YJMountie is offline   Reply With Quote
Unread 12-10-2013, 11:22 AM   #33
JeepaholicNinja
Registered User
2000 XJ Cherokee 
 
Join Date: Aug 2013
Location: , Maine
Posts: 212
Nice decorations! Idk if I'm decorating the Jeep this year...I'd probably get pulled over...
__________________
2000 Cherokee Classic

...Wishing I wasn't stock
Edit: Wishing everything worked as it should
JeepaholicNinja is offline   Reply With Quote
Unread 12-10-2013, 01:08 PM   #34
95YJMountie
Senior Member
 
95YJMountie's Avatar
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jun 2013
Location: Morgantown, WV
Posts: 511
Quote:
Originally Posted by JeepaholicNinja View Post
Nice decorations! Idk if I'm decorating the Jeep this year...I'd probably get pulled over...

Crossing my fingers that i dont lol. Probably will though
95YJMountie is offline   Reply With Quote
Unread 12-16-2013, 11:20 PM   #35
kgb_m3
Registered User
1989 YJ Wrangler 
 
Join Date: Dec 2011
Location: San Diego, CA
Posts: 940
Haha, nice lights!
__________________
89 YJ 4.2L http://www.jeepforum.com/forum/f12/kgb-89-yj-storyline-build-thread-1520814/
96 XJ 4.0L http://www.jeepforum.com/forum/f177/600-96-xj-budget-daily-overland-build-1855418/
http://www.jeepsunclassified.com
kgb_m3 is offline   Reply With Quote
Unread 12-17-2013, 08:26 AM   #36
95YJMountie
Senior Member
 
95YJMountie's Avatar
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jun 2013
Location: Morgantown, WV
Posts: 511
Quote:
Originally Posted by kgb_m3 View Post
Haha, nice lights!
Thanks man. Theyre a hassle though. 1 damn bulb goes out they all do
95YJMountie is offline   Reply With Quote
Unread 01-06-2014, 10:00 PM   #37
Myusername1674
Web Wheeler
 
Myusername1674's Avatar
1995 ZJ 
 
Join Date: Dec 2011
Location: Chattanooga, TN
Posts: 2,203
Just read through the build man, like the jeep. I do like the oldschool style of the yj vs the tj, plus I bet lifting is a breeze with four leafs. Nice jeep
__________________
95 FiveTwo ZJ, DD, Lifted, Locked on 35s, Build (in progress)

My 5.9 swap (in progress)

Want your zj to be doorless in 60 seconds?
Myusername1674 is offline   Reply With Quote
Unread 01-07-2014, 10:09 AM   #38
95YJMountie
Senior Member
 
95YJMountie's Avatar
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jun 2013
Location: Morgantown, WV
Posts: 511
Quote:
Originally Posted by Myusername1674 View Post
Just read through the build man, like the jeep. I do like the oldschool style of the yj vs the tj, plus I bet lifting is a breeze with four leafs. Nice jeep
Thanks man! Building has been slow recently. All ive done is drove it recently. Gotta save up some money for my next upgrades
95YJMountie is offline   Reply With Quote
Unread 01-07-2014, 06:36 PM   #39
lovett86
Registered User
1990 YJ Wrangler 
 
Join Date: Oct 2011
Location: brantford, ontario
Posts: 623
nice jeep and build
__________________
its a rusty one

http://www.jeepforum.com/forum/f22/90-yj-frame-swap-build-up-1434246/
lovett86 is offline   Reply With Quote
Unread 01-07-2014, 06:40 PM   #40
95YJMountie
Senior Member
 
95YJMountie's Avatar
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jun 2013
Location: Morgantown, WV
Posts: 511
Quote:
Originally Posted by lovett86 View Post
nice jeep and build
Thanks!!
95YJMountie is offline   Reply With Quote
Unread 02-04-2014, 12:39 PM   #41
95YJMountie
Senior Member
 
95YJMountie's Avatar
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jun 2013
Location: Morgantown, WV
Posts: 511
Crossing my fingers that my tranny isnt shot.. Started the jeep the other morning and went to put it in neutral so it could warm up for a few minutes and it was stuck in first. I pulled hard enough to rip the shifter off and slice my hand, but the damn thing wouldnt budge. Turns out i sucked some water into the tranny on my last off road expedition, and water and -10* weather tends to freeze things up lol. So i let her thaw, and drove it to my garage. Pulled the plug, and watched Niagara falls erupt... 3/4 of a gallon of water came out, then came the gear oil. Bought some 75-90 synthetic and a bottle of lucas stabilizer and refilled a few hours later. Im gonna drive it for about a week, and drain and refill again. Theres probably gonna be rust and some metal shavings in there now. Hopefully i dont have to search for a new trans..
95YJMountie is offline   Reply With Quote
Unread 02-04-2014, 12:54 PM   #42
The_Goob
Hell on Wheels
 
The_Goob's Avatar
1991 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jun 2012
Location: Walcott, IA
Posts: 2,716
its a manual, should be fine! lmao. I want to relocate my auto trans vent but drilling into the case is nerve racking for me, so for now I'll just be avoiding water deeper than the hubs!
Hope all is well. BTW, I have heard the best oil to run in there is 10w-30 :O
__________________
-- Hell on Wheels -- My YJ Build Thread
-April '14 YJOTM-
The_Goob is offline   Reply With Quote
Unread 02-04-2014, 01:17 PM   #43
95YJMountie
Senior Member
 
95YJMountie's Avatar
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jun 2013
Location: Morgantown, WV
Posts: 511
Quote:
Originally Posted by The_Goob View Post
its a manual, should be fine! lmao. I want to relocate my auto trans vent but drilling into the case is nerve racking for me, so for now I'll just be avoiding water deeper than the hubs!
Hope all is well. BTW, I have heard the best oil to run in there is 10w-30 :O
I was worried about switching oil types because my 3rd gear syncro is starting to go out and i dont want to make it come out any faster lol. Think 10w-30 will cause any problems? Any certain brand better to run than others?
95YJMountie is offline   Reply With Quote
Unread 02-04-2014, 01:21 PM   #44
The_Goob
Hell on Wheels
 
The_Goob's Avatar
1991 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jun 2012
Location: Walcott, IA
Posts: 2,716
Honestly I think you should look around in the /f12 instead of taking my word for it lol. pretty sure I saw Mean max post it though
__________________
-- Hell on Wheels -- My YJ Build Thread
-April '14 YJOTM-
The_Goob is offline   Reply With Quote
Unread 02-04-2014, 01:36 PM   #45
95YJMountie
Senior Member
 
95YJMountie's Avatar
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jun 2013
Location: Morgantown, WV
Posts: 511
Quote:
Originally Posted by The_Goob View Post
Honestly I think you should look around in the /f12 instead of taking my word for it lol. pretty sure I saw Mean max post it though
Will do, thanks buddy
95YJMountie is offline   Reply With Quote
Reply
Thread Tools






Jeep, Wrangler, Cherokee, Grand Cherokee, and other models are copyrighted and trademarked to Jeep/Chrysler Corporation. JeepForum.com is not in any way associated with Jeep or the Chrysler Corp.