What did you do to your XJ/MJ today? - Page 3561 - JeepForum.com
Search  
Sign Up   Today's Posts
User: Pass: Remember?
Advertise Here
Jeep Home Jeep Forum Jeep Classifieds Jeep Registry JeepSpace Jeep Reviews Jeep Gallery Jeep Clubs Jeep Groups Jeep Videos Jeep Events Jeep Articles
Go Back JeepForum.com > Models > Jeep Cherokee & Comanche Forums > XJ Cherokee Non-Technical Forum > What did you do to your XJ/MJ today?

Labor day sale @ rockridge 4wd! 8/29-9/1 site wide..promo Rough Country Deals at JeepHut.comShocktober is here! Get new shocks for your Jeep!!!!

Reply
Unread 10-27-2013, 08:15 PM   #53401
YoureverydayXJ
Registered User
2000 XJ Cherokee 
 
Join Date: May 2012
Location: , Michigan
Posts: 1,935
Quote:
Originally Posted by RacerX
I used UV LEDs in my console - had to paint the PRNDL and 2-4x-4xfull-Low
I have never heard of UV leds, sounds neat. I had the same thing with the blue SMDs, but I let it all be blue. I did paint the inside of the 4wd indicator housing silver to reflect a little better. Turned out it wan't necessary at all .

I almost bought the HID headlight kit with projector housings, but I'm glad I didn't. Just seems kinda janky. And ricey. I remember the pic Texsun posted way back when one of his was burned out, and it was horribly glaring in the rain. Ain't nobody got time for that.

__________________
'00 XJ not quite there...
YoureverydayXJ is offline   Reply With Quote
Unread 10-27-2013, 09:16 PM   #53402
Spokes
Registered User
2000 XJ Cherokee 
 
Join Date: Dec 2008
Location: Plainfield, NJ
Posts: 6,119
Parked the red Xj for a little. Did some much needed stuff on the bean... my gf's jeep IAC was acting up so I cleaned it and it was pretty bad so I was like hmm maybe I should check the bean even though it ran fine... glad I did! Lol

little better lol

than I finally got around to mounting the 235 duratracs on my ravine wheels. Took the bean from a 5 to a 8 lol limabean looks 1000x better IMO. Love the look of em. Looks like a jeep not street queen lol
__________________

Red 00 XJ 4.5" and 33 km2's with other goodies
Build -->http://www.jeepforum.com/forum/f177/...hread-1280981/
"Lima bean" 91 XJ 4.0, 5spd, 235 Duratracs
Quote:
Originally Posted by hussler737 View Post
because anyone can drive a wrangler
Spokes is offline   Reply With Quote
Unread 10-27-2013, 09:34 PM   #53403
pdcomm
Registered User
1995 XJ Cherokee 
 
Join Date: Jul 2012
Location: Long Beach, Mississppi
Posts: 1,091
Quote:
I did paint the inside of the 4wd indicator housing silver to reflect a little better. Turned out it wan't necessary at all
Moot , at this point . But , for next time , high gloss white paint instead of silver will produce a brighter effect .

You probably already knew that .
__________________
1995 Cherokee Country .
http://forums.commonbiker.com/
Goes around , comes around .
pdcomm is offline   Reply With Quote
Unread 10-27-2013, 10:15 PM   #53404
Joshharris98xj
Registered User
1998 XJ Cherokee 
 
Join Date: Mar 2011
Location: Pace, Florida
Posts: 2,160
Quote:
Originally Posted by GregB_00XJ
Pulled these 4 Cree LED Seward Offroad Twin 2's off of the WK and popped them on the XJ rack.







Nice lights!
What did those cost ya
Joshharris98xj is offline   Reply With Quote
Unread 10-27-2013, 10:17 PM   #53405
Joshharris98xj
Registered User
1998 XJ Cherokee 
 
Join Date: Mar 2011
Location: Pace, Florida
Posts: 2,160
Quote:
Originally Posted by Spokes
Parked the red Xj for a little. Did some much needed stuff on the bean... my gf's jeep IAC was acting up so I cleaned it and it was pretty bad so I was like hmm maybe I should check the bean even though it ran fine... glad I did! Lol

little better lol

than I finally got around to mounting the 235 duratracs on my ravine wheels. Took the bean from a 5 to a 8 lol limabean looks 1000x better IMO. Love the look of em. Looks like a jeep not street queen lol
That paint though...yuck
Joshharris98xj is offline   Reply With Quote
Unread 10-27-2013, 10:40 PM   #53406
Spokes
Registered User
2000 XJ Cherokee 
 
Join Date: Dec 2008
Location: Plainfield, NJ
Posts: 6,119
Quote:
Originally Posted by Joshharris98xj View Post

That paint though...yuck
Hey now. Don't be hating on my limabean! She's a champ! Def unique and only cost $88 haha
__________________

Red 00 XJ 4.5" and 33 km2's with other goodies
Build -->http://www.jeepforum.com/forum/f177/...hread-1280981/
"Lima bean" 91 XJ 4.0, 5spd, 235 Duratracs
Quote:
Originally Posted by hussler737 View Post
because anyone can drive a wrangler
Spokes is offline   Reply With Quote
Unread 10-27-2013, 10:41 PM   #53407
DezertTJ
Lost
 
DezertTJ's Avatar
2006 LJ Wrangler 
 
Join Date: Dec 2009
Location: Tucson, Arizona
Posts: 4,528
Quote:
Originally Posted by Spokes View Post

than I finally got around to mounting the 235 duratracs on my ravine wheels. Took the bean from a 5 to a 8 lol limabean looks 1000x better IMO. Love the look of em. Looks like a jeep not street queen lol
Lift it!!!
__________________
06 LJ Rubicon: AZ Backcountry LJ Build
DezertTJ is offline   Reply With Quote
Unread 10-27-2013, 11:00 PM   #53408
Spokes
Registered User
2000 XJ Cherokee 
 
Join Date: Dec 2008
Location: Plainfield, NJ
Posts: 6,119
Quote:
Originally Posted by DezertTJ View Post
Lift it!!!
Its stay stock like this until it wont pass inspection than its getting caged and linked lol trust me ive got plans for the limabean. but for now its staying stock and a DD
__________________

Red 00 XJ 4.5" and 33 km2's with other goodies
Build -->http://www.jeepforum.com/forum/f177/...hread-1280981/
"Lima bean" 91 XJ 4.0, 5spd, 235 Duratracs
Quote:
Originally Posted by hussler737 View Post
because anyone can drive a wrangler
Spokes is offline   Reply With Quote
Unread 10-27-2013, 11:12 PM   #53409
Trons
Registered User
2003 TJ Wrangler 
 
Join Date: Jan 2010
Location: Bowling Green KY
Posts: 686
bought it (actually that was a couple days ago)
__________________
'03 TJ Rubicon
'91 Cherokee Laredo, Stock
'98 XJ burned :(
Trons is offline   Reply With Quote
Unread 10-28-2013, 03:37 AM   #53410
redXJhorse
Registered User
1997 XJ Cherokee 
 
Join Date: May 2013
Location: Mangliao, Guam
Posts: 185
Started cutting up a roof rack that I pulled off a Tahoe. Chopping down to be 2 inches more narrow. And then putting flat stock plates on the feet and bolting straight into where factory roof rack was mounted.

I've also been thinking of cutting and folding rear fenders and trimming out the fronts. Found some rust under the rear pass fender flare. It's gotta go!
redXJhorse is offline   Reply With Quote
Unread 10-28-2013, 06:50 AM   #53411
S8NNG8
Registered User
1995 XJ Cherokee 
 
Join Date: Feb 2012
Location: Helena, Montana
Posts: 3,938
I'm anxious to bust through some snow we got last night. I just hope the motor mount bolts don't give out on me again.
__________________
D3<!L!>3D
S8NNG8 is offline   Reply With Quote
Unread 10-28-2013, 07:40 AM   #53412
pdcomm
Registered User
1995 XJ Cherokee 
 
Join Date: Jul 2012
Location: Long Beach, Mississppi
Posts: 1,091
Quote:
Originally Posted by S8NNG8 View Post
I'm anxious to bust through some snow we got last night. I just hope the motor mount bolts don't give out on me again.
How much did you guys get ?
Have pics ?
__________________
1995 Cherokee Country .
http://forums.commonbiker.com/
Goes around , comes around .
pdcomm is offline   Reply With Quote
Unread 10-28-2013, 07:44 AM   #53413
S8NNG8
Registered User
1995 XJ Cherokee 
 
Join Date: Feb 2012
Location: Helena, Montana
Posts: 3,938
Quote:
Originally Posted by pdcomm View Post

How much did you guys get ?
Have pics ?
Just a couple inches here on the valley floor, but the shop is at damn near 6000' so there's probably 12 inches up there. I'll get a pic in an hour or so when I'm up there.
__________________
D3<!L!>3D
S8NNG8 is offline   Reply With Quote
Unread 10-28-2013, 07:57 AM   #53414
S8NNG8
Registered User
1995 XJ Cherokee 
 
Join Date: Feb 2012
Location: Helena, Montana
Posts: 3,938
It doesn't look like much, but the wind is blowing like crazy and it's cold as hell.

2013-10-28_07-54-40_468-1.jpg
__________________
D3<!L!>3D
S8NNG8 is offline   Reply With Quote
Unread 10-28-2013, 07:58 AM   #53415
chris87xj
Jeepaholic
 
chris87xj's Avatar
1987 XJ Cherokee 
 
Join Date: Sep 2008
Location: Indianapolis
Posts: 5,972
nope I'm still not quite ready for that.
__________________
***Chris***

"You can set my jeep on fire and roll it down a hill,
But I still wouldn't trade it for a Coupe DeVille."

JeepForum.com/IndyORV@Redbird-SRA
COTY 2009
Quote:
Originally Posted by cruiser54 View Post
Better to hoard Jeep technical info than old newspapers and the neighbor's mail, I guess.......
Congratulations Spokes as our August COTM!!!
chris87xj is offline   Reply With Quote
Reply
Thread Tools


Suggested Threads





Jeep, Wrangler, Cherokee, Grand Cherokee, and other models are copyrighted and trademarked to Jeep/Chrysler Corporation. JeepForum.com is not in any way associated with Jeep or the Chrysler Corp.