YJOTM for May. ¡Entra ahorita! - Page 4 - JeepForum.com

Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools
post #46 of 78 Old 05-22-2013, 07:59 PM
'92 vegas YJ
Web Wheeler
 
'92 vegas YJ's Avatar
1992 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jan 2008
Location: Portsmouth
Posts: 2,564
Quote:
Originally Posted by Randonexplosion View Post
You have a swet rig man. I dig it
Thanks. Ive been checking yours out too. I like it


~'92 YJ with many upgrades and many more calling my name..... it never ends
~'07.5 Dodge Ram Megacab 2500, 6.7L Cummins turbo diesel

April 2012, May 2013, May 2014 YJ of the month


My one ton YJ unlimited build
http://www.jeepforum.com/forum/f22/p...on-yj-3581106/
'92 vegas YJ is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #47 of 78 Old 05-22-2013, 08:01 PM
Randonexplosion
Deplorable
 
Randonexplosion's Avatar
1988 YJ Wrangler 
 
Join Date: Sep 2010
Location: Cortez
Posts: 7,252
Thanks man. Im not where I want to be with the suspension or axles but at least b I have a solid drivetrain now
Randonexplosion is online now  
post #48 of 78 Old 05-22-2013, 08:09 PM
'92 vegas YJ
Web Wheeler
 
'92 vegas YJ's Avatar
1992 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jan 2008
Location: Portsmouth
Posts: 2,564
Quote:
Originally Posted by Randonexplosion View Post
Thanks man. Im not where I want to be with the suspension or axles but at least b I have a solid drivetrain now
My suspension and axles arent too bad. They do what i ask of them. And i honestly cant complain about the 4.0, I mean i would LOVE a V8 but my 4L is still kicking strong

~'92 YJ with many upgrades and many more calling my name..... it never ends
~'07.5 Dodge Ram Megacab 2500, 6.7L Cummins turbo diesel

April 2012, May 2013, May 2014 YJ of the month


My one ton YJ unlimited build
http://www.jeepforum.com/forum/f22/p...on-yj-3581106/
'92 vegas YJ is offline  
post #49 of 78 Old 05-22-2013, 08:15 PM
Randonexplosion
Deplorable
 
Randonexplosion's Avatar
1988 YJ Wrangler 
 
Join Date: Sep 2010
Location: Cortez
Posts: 7,252
I would have been happy with a 4.0 but my 4.2 was not cutting it. I mainly need to do something about my rear suspension. It doesn't have as much stuff or droop as I want
Randonexplosion is online now  
post #50 of 78 Old 05-22-2013, 08:16 PM
Sparrows
Registered User
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Dec 2012
Location: Boise
Posts: 4,473
Quote:
Originally Posted by '92 vegas YJ View Post
I entered just so we can get more rigs to vote from. I in no way expect to win against any of these other awesome rigs.

oh and if i get accepted i guess pic #1 is my favorite
Dear god your rig is beast.
I feel like I need to put my tail between my legs!

Cheers

WARBIRD 2
EXILED OFFROAD
June '13 YJOTM
Sparrows is offline  
post #51 of 78 Old 05-22-2013, 08:17 PM
'92 vegas YJ
Web Wheeler
 
'92 vegas YJ's Avatar
1992 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jan 2008
Location: Portsmouth
Posts: 2,564
My rear suspension will be getting an overhaul this winter. Check out my build thread for the clues. Its still under wraps hahaha

~'92 YJ with many upgrades and many more calling my name..... it never ends
~'07.5 Dodge Ram Megacab 2500, 6.7L Cummins turbo diesel

April 2012, May 2013, May 2014 YJ of the month


My one ton YJ unlimited build
http://www.jeepforum.com/forum/f22/p...on-yj-3581106/
'92 vegas YJ is offline  
post #52 of 78 Old 05-22-2013, 08:18 PM
'92 vegas YJ
Web Wheeler
 
'92 vegas YJ's Avatar
1992 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jan 2008
Location: Portsmouth
Posts: 2,564
Quote:
Originally Posted by Sparrows View Post
Dear god your rig is beast.
I feel like I need to put my tail between my legs!

Cheers
thank you man. Your rig has come a long way in the short time that you've had it. I can tell you that everyone on the forum is Jealous.

~'92 YJ with many upgrades and many more calling my name..... it never ends
~'07.5 Dodge Ram Megacab 2500, 6.7L Cummins turbo diesel

April 2012, May 2013, May 2014 YJ of the month


My one ton YJ unlimited build
http://www.jeepforum.com/forum/f22/p...on-yj-3581106/
'92 vegas YJ is offline  
post #53 of 78 Old 05-22-2013, 09:12 PM
Sparrows
Registered User
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Dec 2012
Location: Boise
Posts: 4,473
Quote:
Originally Posted by '92 vegas YJ View Post
thank you man. Your rig has come a long way in the short time that you've had it. I can tell you that everyone on the forum is Jealous.
Awww schucks....don't know what to say so.....

Wow thanks!
It's coming along for sure, but I'm a long ways away from done (aren't we all? )

Cheers

WARBIRD 2
EXILED OFFROAD
June '13 YJOTM
Sparrows is offline  
post #54 of 78 Old 05-22-2013, 09:17 PM
ashland82391
Out of money yet...Yup!
 
ashland82391's Avatar
1993 YJ Wrangler 
 
Join Date: Sep 2011
Location: Chandler
Posts: 7,915
Cool down there guys, this is a romance free zone!!! Hahaha
ashland82391 is offline  
post #55 of 78 Old 05-22-2013, 09:17 PM
zte87
GIVE IT THE ONION
 
zte87's Avatar
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: May 2010
Location: Mount Vernon
Posts: 6,005
Garage
Quote:
Originally Posted by Sparrows
Quote:
Originally Posted by '92 vegas YJ View Post
thank you man. Your rig has come a long way in the short time that you've had it. I can tell you that everyone on the forum is Jealous.
Awww schucks....don't know what to say so.....

Wow thanks!
It's coming along for sure, but I'm a long ways away from done (aren't we all? )

Cheers
Is never ending haha, your rig with threw a big growth spurt and a small amount if time just like mine haha!

Sent from my iPad using JeepForum

luck favors the prepared - anticanman
zte87 is offline  
post #56 of 78 Old 05-22-2013, 09:45 PM
Sparrows
Registered User
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Dec 2012
Location: Boise
Posts: 4,473
Quote:
Originally Posted by ashland82391 View Post
Cool down there guys, this is a romance free zone!!! Hahaha
Haha don't feel left out! You can totally join in the yj jeepmance lmao!

Quote:
Originally Posted by zte87 View Post

Awww schucks....don't know what to say so.....

Wow thanks!
It's coming along for sure, but I'm a long ways away from done (aren't we all? )

Cheers
Is never ending haha, your rig with threw a big growth spurt and a small amount if time just like mine haha!

Sent from my iPad using JeepForum[/QUOTE]

For sure man! She's not done growing yet! Come Monday there will be more parts in the mail lol.

I have a sickness I think...

Cheers

WARBIRD 2
EXILED OFFROAD
June '13 YJOTM
Sparrows is offline  
post #57 of 78 Old 05-22-2013, 10:03 PM
Randonexplosion
Deplorable
 
Randonexplosion's Avatar
1988 YJ Wrangler 
 
Join Date: Sep 2010
Location: Cortez
Posts: 7,252
Since we have a bromance going on, out of curiosity how old are you guys? Im 26
Randonexplosion is online now  
post #58 of 78 Old 05-22-2013, 10:06 PM Thread Starter
Anticanman
RIP one good jeeper
 
Anticanman's Avatar
1994 YJ Wrangler 
 
Join Date: Aug 2009
Location: Ripon
Posts: 20,368
There is a chat section for off topic stuff and counseling available for you guys looking for an Internet date.

Luck Favours The Prepared
Anticanman is offline  
post #59 of 78 Old 05-22-2013, 10:10 PM
Sparrows
Registered User
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Dec 2012
Location: Boise
Posts: 4,473
Quote:
Originally Posted by Randonexplosion View Post
Since we have a bromance going on, out of curiosity how old are you guys? Im 26
Ditto!
Quote:
Originally Posted by Anticanman View Post
There is a chat section for off topic stuff and counseling available for you guys looking for an Internet date.
God I keep getting all off topic all day today...second time I got in trouble from the teacher today haha.

Sorry bout that. Lets take it to yj chat and non tech ....

Cheers

WARBIRD 2
EXILED OFFROAD
June '13 YJOTM
Sparrows is offline  
post #60 of 78 Old 05-22-2013, 10:11 PM
Randonexplosion
Deplorable
 
Randonexplosion's Avatar
1988 YJ Wrangler 
 
Join Date: Sep 2010
Location: Cortez
Posts: 7,252
C-blocked again. Sorry boss.
Randonexplosion is online now  
Closed Thread

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the JeepForum.com forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid e-mail address for yourself.



Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.




Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome