April 2013 YJOTM Contest Starts Now - Page 7 - JeepForum.com
Search  
Sign Up   Today's Posts
User: Pass: Remember?
Advertise Here
Jeep Home Jeep Forum Jeep Classifieds Jeep Registry JeepSpace Jeep Reviews Jeep Gallery Jeep Clubs Jeep Groups Jeep Videos Jeep Events Jeep Articles
Go Back JeepForum.com > Models > Jeep Wrangler Forums > YJ Wrangler Technical Forum > April 2013 YJOTM Contest Starts Now

Jeep LED Light Lights! OCONEE OFF-ROAD 706-534-9955Ledlight bar light locks @ oconee off road 706 534 9955Introducing MONSTALINER™ UV Permanent DIY Roll On Bed Line

View Poll Results: Pick a winner, not a weiner
Lutzke21 16 20.51%
Grandboost98 2 2.56%
Soonermatt 6 7.69%
Rykemc 21 26.92%
Skyj 17 21.79%
Wazzier 2 2.56%
KGB_M3 2 2.56%
YJames 7 8.97%
Luuca 3 3.85%
Rproject 2 2.56%
Voters: 78. You may not vote on this poll

Closed Thread
Unread 05-03-2013, 06:15 PM   #91
AZdEvilYJ
Garage Junkie
 
AZdEvilYJ's Avatar
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Oct 2011
Location: Phoenix, AZ
Posts: 3,819
Quote:
Originally Posted by Sparrows

Gratz!
Hmmmmmmm he was the only contestant with 'cloaks....I see a trend

Cheers
Your turn now haha!

__________________
'95 YJ 2.5L
March '13 & '14 YJ of the Month!
Exiled Offroad - Arizona

My Build Thread
http://www.jeepforum.com/forum/f22/a...nally-1575209/
AZdEvilYJ is offline  
Unread 05-03-2013, 07:12 PM   #92
Sparrows
It's coming...
 
Sparrows's Avatar
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Dec 2012
Location: Boise, ID
Posts: 4,526
Quote:
Originally Posted by AZdEvilYJ View Post
Your turn now haha!
hahaha!
Thanks for the vote of confidence, but I'm a ways a way from feeling confident enough myself to enter.

Still so, so much stuff to get done.

Cheers
__________________
WARBIRD 2
EXILED OFFROAD
June '13 YJOTM
Sparrows is offline  
Unread 05-03-2013, 07:14 PM   #93
ashland82391
Out of money yet...Yup!
 
ashland82391's Avatar
1993 YJ Wrangler 
 
Join Date: Sep 2011
Location: Chandler, Arizona
Posts: 6,297
Quote:
Originally Posted by Sparrows View Post

hahaha!
Thanks for the vote of confidence, but I'm a ways a way from feeling confident enough myself to enter.

Still so, so much stuff to get done.

Cheers
Worst thing that can happen is you don't win, enter with me next month!!!
ashland82391 is offline  
Unread 05-03-2013, 07:52 PM   #94
zte87
2.5 POWER!
 
zte87's Avatar
1993 YJ Wrangler 
 
Join Date: May 2010
Location: Mount Vernon, wa
Posts: 4,932
Quote:
Originally Posted by Sparrows

Gratz!
Hmmmmmmm he was the only contestant with 'cloaks....I see a trend

Cheers
Don't tell any one but that's why I voted for him lol!

Sent from my iPad using JeepForum
__________________
93 jeep yj bds 5 inch springs 5/8 boom shackles in the rear, locked front and rear dana 44/60 with front and rear chromoly shafts full cloak armor and 40 inch toyo's
january 2013 yjotm winner!
2013 yjoty winner!
http://www.jeepforum.com/forum/f22/m...build-1272253/

94 jeep zj bb lift, 31-10.50-15 toyo at2s, magnaflow exhaust!
zte87 is offline  
Unread 05-03-2013, 07:54 PM   #95
zte87
2.5 POWER!
 
zte87's Avatar
1993 YJ Wrangler 
 
Join Date: May 2010
Location: Mount Vernon, wa
Posts: 4,932
Quote:
Originally Posted by ashland82391

Worst thing that can happen is you don't win, enter with me next month!!!
X2 you would be surprised how many votes you would get even if you don't win, besides if you win you have to dec to finish it to add to the yjoty fight! Haha

Sent from my iPad using JeepForum
__________________
93 jeep yj bds 5 inch springs 5/8 boom shackles in the rear, locked front and rear dana 44/60 with front and rear chromoly shafts full cloak armor and 40 inch toyo's
january 2013 yjotm winner!
2013 yjoty winner!
http://www.jeepforum.com/forum/f22/m...build-1272253/

94 jeep zj bb lift, 31-10.50-15 toyo at2s, magnaflow exhaust!
zte87 is offline  
Unread 05-04-2013, 08:26 AM   #96
rykemc
Senior Member
1988 YJ Wrangler 
 
Join Date: Jun 2011
Location: lubbock, tx
Posts: 518
Thanks to all who took the time to vote on all of these very nice rigs. In my book we are all winners because we all drive JEEPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
My Jeep build. :)

http://www.jeepforum.com/forum/f12/m...build-1502848/

APRIL 2013 YJOTM

JUNE 2014 YJOTM
rykemc is offline  
Unread 05-04-2013, 11:31 AM   #97
Sparrows
It's coming...
 
Sparrows's Avatar
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Dec 2012
Location: Boise, ID
Posts: 4,526
Quote:
Originally Posted by zte87 View Post
X2 you would be surprised how many votes you would get even if you don't win, besides if you win you have to dec to finish it to add to the yjoty fight! Haha

Sent from my iPad using JeepForum
What fight? We all know you got it in the bag.



Cheers
__________________
WARBIRD 2
EXILED OFFROAD
June '13 YJOTM
Sparrows is offline  
Unread 05-04-2013, 12:00 PM   #98
Anticanman
Follow me
1994 YJ Wrangler 
 
Join Date: Aug 2009
Location: Ripon, California
Posts: 19,223
I will get a victory lap thread up while I'm irrigating.
__________________
Luck Favours The Prepared
[SIGPIC][/SIGPIC]
Anticanman is offline  
Unread 05-04-2013, 01:25 PM   #99
zte87
2.5 POWER!
 
zte87's Avatar
1993 YJ Wrangler 
 
Join Date: May 2010
Location: Mount Vernon, wa
Posts: 4,932
Quote:
Originally Posted by Sparrows

What fight? We all know you got it in the bag.



Cheers
I really doubt that, but I still say you should enter next month!

[]||||[]
__________________
93 jeep yj bds 5 inch springs 5/8 boom shackles in the rear, locked front and rear dana 44/60 with front and rear chromoly shafts full cloak armor and 40 inch toyo's
january 2013 yjotm winner!
2013 yjoty winner!
http://www.jeepforum.com/forum/f22/m...build-1272253/

94 jeep zj bb lift, 31-10.50-15 toyo at2s, magnaflow exhaust!
zte87 is offline  
Unread 05-04-2013, 02:10 PM   #100
Sparrows
It's coming...
 
Sparrows's Avatar
1995 YJ Wrangler 
 
Join Date: Dec 2012
Location: Boise, ID
Posts: 4,526
Quote:
Originally Posted by zte87 View Post
I really doubt that, but I still say you should enter next month!

[]||||[]
Oh hell, why not!
Deal!

Cheers


Edit: oh shut up. You know your junk is bad as all hell!
__________________
WARBIRD 2
EXILED OFFROAD
June '13 YJOTM
Sparrows is offline  
Closed Thread
Thread Tools






Jeep, Wrangler, Cherokee, Grand Cherokee, and other models are copyrighted and trademarked to Jeep/Chrysler Corporation. JeepForum.com is not in any way associated with Jeep or the Chrysler Corp.